Home       Servicii       Portofoliu       Newsletter       Contact    

tilda  VIO CONTEXPERT

Poza

Descriere proiect:

Plecand de la mesajul central ce s-a dorit transmis catre piata tinta si anume "Excelenta si eficienta prin consultanta" a fost conceput pentru materialele de promovare un design original bazat pe simboluri ale dezvoltarii si excelentei inspirate din domeniul educatiei. Sistemul de linii in nuante distincte de albastru transmite mesajul de eficienta si riguoare. Imaginea unitara a paginii de interior de caiet scolar stilizat simbolizeaza sprijinul constructiv al expertilor in domeniul financiar.

Alte proiecte din categoria:   Cercetare de piata    Identitate corporativa    SEO    Web-Design  

 

tilda  Teach Ing

Poza Poza Poza

Descriere proiect:

Asociatia Tehnica de Formare Profesionala "Teach - Ing" are ca obiectiv principal formarea profesionala a tinerilor ce doresc sa urmeze o cariera in domeniul tehnic. In anul 2009 printre proiectele asociatiei s-a numarat si lansarea unei serii de cursuri pentru operatori si programatori prin finantare europeana pentru care REM Brand a realizat conceptul brosurilor de promovare. S-a optat pentru un design dinamic, in linii drepte, puternic nuantate, cu obiectivul de a transmite precizie, dinamism si dezvoltare continua, caracteristici ale activitatii si misiunii asociatiei si obiectivelor proi

Asociatia Tehnica de Formare Profesionala "Teach - Ing" are ca obiectiv principal formarea profesionala a tinerilor ce doresc sa urmeze o cariera in domeniul tehnic. In anul 2009 printre proiectele asociatiei s-a numarat si lansarea unei serii de cursuri pentru operatori si programatori prin finantare europeana pentru care REM Brand a realizat conceptul brosurilor de promovare. S-a optat pentru un design dinamic, in linii drepte, puternic nuantate, cu obiectivul de a transmite precizie, dinamism si dezvoltare continua, caracteristici ale activitatii si misiunii asociatiei si obiectivelor proi

Asociatia Tehnica de Formare Profesionala "Teach - Ing" are ca obiectiv principal formarea profesionala a tinerilor ce doresc sa urmeze o cariera in domeniul tehnic. In anul 2009 printre proiectele asociatiei s-a numarat si lansarea unei serii de cursuri pentru operatori si programatori prin finantare europeana pentru care REM Brand a realizat conceptul brosurilor de promovare. S-a optat pentru un design dinamic, in linii drepte, puternic nuantate, cu obiectivul de a transmite precizie, dinamism si dezvoltare continua, caracteristici ale activitatii si misiunii asociatiei si obiectivelor proi

Alte proiecte din categoria:   Cercetare de piata    Identitate corporativa    SEO    Web-Design  

 

tilda  Bucataria Domneasca

Poza Poza Poza Poza Poza Poza Poza

Descriere proiect:

Proiectul "Bucataria Domneasca" marcheaza lansarea pe piata a primului producator autohton de cartofi pre-prajiti si congelati din Romania.

Pentru conceperea identitatii corporative care sa sustina firma in crearea unei imagini puternice si de succes s-a pornit de la conceptualizarea valorilor de baza ale firmei: angajamentul consecvent fata de calitatea produselor, valorificarea resurselor romanesti, respectarea valorii naturale a alimentelor.


Identitatea verbala creata pentru "Bucataria Domneasca" are rolul de a evoca mesele imbelsugate cu alimente naturale, sanatoase si cu un gust desavarsit specifice bucatariei traditionale romanesti.

Ansamblul de componente verbale create de REM Brand in cadrul acestui proiect cuprinde: marca de firma ("Bucataria Domneasca"), marca de produs ("Cartofi de Covasna") si sloganul ("Vrednici de ospat"), componente ce transmit mesajul concret si unitar de calitate traditionala romaneasca.

Elementele vizuale care formeaza sigla reprezinta o combinatie echilibrata intre logotip-ul personalizat prin intermediul corpului de litera si al simbolului grafic (boneta de bucatar) ce confera literei "D" semnificatii complexe si asocierea inedita de culori: rosu si alb.

Identitatea vizuala este completata prin realizarea cartilor de vizita si a foilor cu antet. Caracterizat printr-o configuratie grafica distincta, designul acestor materiale imbina conceptul de baza cu un element inovator reprezentat de cadrul sub forma de arc de cerc in combinatia coloristica verde-ocru.

Definirea strategiei de marketing a evidentiat necesitatea conceperii de ambalaje distincte pentru cele doua segmente de piata abordate: retail si HORECA.

Vizand diferentierea neta de produsele concurente pentru segmentul de retail s-a optat pentru un design distinctiv prin combinatia unica de culori (rosu, verde si ocru) si imaginea cartofilor aurii cu impact vizual puternic.


Considerand nivelul redus de adoptare in consum a legumelor pre-prajite si congelate pe piata romaneasca si cauzele determinante, un obiectiv concret al ambalajului consta in informarea pietei tinta cu privire la valoarea nutritiva naturala a cartofilor "Bucataria Domneasca" si modul natural si sanatos de preparare (fara conservanti).

Pentru realizarea acestui obiectiv ambalajul contine informatii detaliate despre valorile nutritive, modul de preparare si depozitare a produselor.

Rolul informativ si de promovare al ambalajului este completat prin asocierea vizuala a marcii de firma ("Bucataria Domneasca") cu marca produsului ("Cartofi de Covasna") si textul descriptiv ("Cartofi pre-prajiti si congelati") care prezinta trasaturile esentiale ale produsului.





Designul ambalajului HORECA abordeaza linii simple si o coloristica mai putin pregnanta, menita sa accentueze informatiile concrete de interes pentru clientii business.






Alte proiecte din categoria:   Cercetare de piata    Identitate corporativa  

 
 1   2   3   4   5   6      >>